המדריך לרכישת תרופת פלא

פעמים רבות מפורסמות בעיתונים ובאינטרנט תרופות פלא שטובות לכל דבר. במדריך זה, נדבר על אחת מתרופות הפלא, נסקור את שימושיה ולאחר מכן, נסביר לכם איך אפשר “לזהות תרופות פלא מקילומטרים.”

אזהרה: הפיסקה הבאה נכתבה שלא לדעתי. ראו הוזהרתם!

מי כסף (Colloidal silver)

מי כסף הם אנטיביוטיקה טבעית שמטפלת בכל בעיה קלה או קשה. מי כסף יכולים לטפל בכמעט כל מחלה כמו – קנדידה ,הצטננויות,עייפות כרונית,דלקות פרקים,דלקת ריאות,צהבת,זאבת,דלקות ופטריות בדרכי המין, כל סוגי הסרטן, הרפס,פטריות,כוויות,פצעים,אקנה,יבלות, סבוראה, פסוריאזיס,דלקת של לחמית העין, דלקת חניכיים, איידס, הפטיטיס, דלקות פרקים, הרפס זוסטר, דלקות בדרכי השתן, זיהומים בדרכי הרבייה, סוכרת לא סוכרת נעורים ,דלקת קרום המח, דלקת ריאות, קנדידה אלביקנס, דלקות מפרקים מכל הסוגים, זיהומים בעצמות, אסטמה, כל תופעת עור ידועה, מונונוקלאוזיס ועוד.
מי כסף נמצאים בשימוש כבר כ 130 שנים והניסיון שנצבר לזכותם הוא רב.

למי שלא הבין – אני לא מסכים עם רוב מה שכתוב למעלה…

אנטיביוטיקה טבעית?
מה זה אנטיביוטיקה טבעית? מי המציא את המושג האווילי הזה? האם כל מה ש”טבעי” מקבל חותמת כשרות באופן אוטומטי?
ברור שלא כל מה שטבעי הוא בריא. אם אתחיל למנות כאן דוגמאות זה לא ייגמר לעולם אבל רק אציין שסוכר מופק מהטבע וגם הצמח הרעיל הרדוף הנחלים, הוא טבעי…
ישנה מגמה להפוך את כל מה שטבעי לבריא. חברות מסוימות מציינות שהרכיבים שבמשקאות שלהם הם טבעיים בלבד וברשימת הרכיבים מופיע סוכר. אין פה הונאה. יש פה ניצול תמימות של הצרכן שהמילה “טבעי” יוצרת אצלו קונוטציה של “טוב”. בעולם שלנו שמעורב מטוב ורע יש גם רע. גם הרע נמצא בעולם ולפעמים כשהוא עטוף באצטלה לבנה, אנו מוכנים לקבל אותו בזרועות פתוחות.
ולעצם העניין –
אין שום יתרון בשימוש באנטיביוטיקה טבעית על פני שימוש ברפאפן מגה למשל. שתיהן משמידות את הפלורה הטבעית של מערת העיכול ומפרות את האיזון העדין שקיים שם. זה לא שהמי כסף יודעים להבדיל בין חיידק טוב לחיידק רע – הם פשוט לא מאפשרים לחיידקים או למיקרואורגניזם אחר באשר הוא להתקיים. מבחינה זו טובה יותר האנטיביוטיקה הטבעית, מי הכסף. היא הורגת הכל.
בעבר כבר סקרנו את נושא ה אנטיביוטיקה, ואת ההבדל בין “אנטיביוטיקה טבעית” כדוגמת מי הכסף לבין אנטיביוטיקה טבעית בריאה.
הנזקים שמאחורי הניסיון העשיר
את המידע שכתבתי למעלה, לגבי השימוש העשיר והאפשרויות הרבות לשימוש במי כסף, לקחתי מהאתר של אחד המטפלים/יצרנים של מי הכסף…
מה שהם לא טורחים לספר לנו, זה על הנזקים שטמונים בלקיחת מי כסף. במקום לדבר, אני יראה לכם סרטון וידאו קצר:

המדריך המלא לרכישת תרופות פלא
אם בכל זאת החלטתם לקנות תרופות פלא, מהסוג שמרפאות כל מחלה, או אם החלטתם גם אתם להתרחק מהם כמו מאש – הינה כמה עצות שיעזרו לכם לגלות מהי תרופת פלא ומהי תרופה טבעית ובריאה. צריך לזכור שהמדריך ייתן רק קווים מנחים בכדי לעזור, אולם אם יש לכם התלבטות, כדאי לשאול מישהו שמבין באמת ברפואה משלימה.

קריטריונים לתרופה הרוצה להירשם כתרופת פלא:
(שימו לב! לא כל קריטריון מראה שהתרופה היא תרופת פלא, אבל עמידת יתר בקריטריונים צריכה להחשיד מאד)

1. אם התרופה משתלמת לכם כלכלית, סביר להניח שהיא תרופת פלא. מדובר בתרופה שבנוסף לכל היתרונות הבריאותיים שלה – היא גם עוזרת לכם לפתוח דף חדש בחיים הכלכליים שלכם, מאפשרת לכם לעבוד 4 שעות בשבוע ולהנות עם הילדים. אם לא הבנתם – מדובר בפרמידה/שיווק רשתי שאינו פרמידה/ פרמידה שאינה שיווק רשתי / שיווק רב ממדי/ תלת ממדי ועוד ועוד. תרופה אמיתית שאינה תרופת פלא – עולה לנו כסף. אם אתם לא קונים אוטו בשיטה כזו (שבסוף ישתלם כי תכניסו חברים נוספים שגם הם יקנו אוטו ואז החברים שלהם…), תעשו טובה לעצמכם ואל תקנו תרופות באופן זה.

2. פטנט ייחודי – אם התרופה היא פטנט ייחודי, כלומר, לא ניתן לקנות אותה אלא היכן שמציע לכם המוכר, יש כאן משהו שנשמע לא טוב. על כל הפורמולות הטובות והמסובכות ביותר, עומלים בו זמנית רוקחים שונים בחברות שונות. מה פטנט ייחודי? הצמח גדל רק בקמבודיה הדרום מערבית ולא ניתן להגיע לשם אלא עם מסוק? אז איך ה”הם” מגיעים לשם? צאו מנקודת הנחה שכל מה שרק “הם” (המוכרים של תרופת הפלא) יכולים לעשות, יכולים לעשות עוד הרבה מאד אנשים אחרים.

3. מתכון סודי – אם לא ניתן לקבל את רשימת המרכיבים של המשחה/ פורמולת הצמחים/ תרופת הפלא, תהיו בטוחים שמדובר בתרופת פלא. לא לפני זמן רב, התגלה מדקר סיני שהיה דוקר בשיטה סודית “מיוחדת” שרק הוא פיתח. בשיטה ה”מיוחדת” שלו הוא השתמש בסטרואידים. הוא פשוט נתן למטופלים זריקות סטרואידים ששיפרו את מצבם ללא היכר… אם אתם לא יכולים לקבל את ה”מתכון” – תחשדו שמשהו לא כשר קורה כאן.

4. אם מוכר התרופה מזמין אותך לערב הסבר על השימוש בתרופה – תדע שהעניין סגור – התרופה היא תרופת פלא. איזה תרופה לא ניתן להסביר בערך למה היא מיועדת מבלי להזמין את האדם לערב שלם עם מצגת? גם לכסיל ניתן לפשט לכמה משפטים איך עובדות התרופות המסובכות ביותר. מי שלא מוכן לתת שום הסבר טלפוני מכיוון ש”זה נושא ארוך מדי בשביל טלפון”, הסגיר את עצמו.

5. זה כל כך מיוחד שהמחיר גבוה מאד. מהו מחיר גבוה בשביל בריאות? לשם כך צריך להסתכל על השוק – לחברת סולגר יש מוצר שנקרא סלדרין. זהו אחד המוצרים המיוחדים והיקרים שנמכרים בארץ וחברת סולגר מרשה לעצמה, אולי גם בגלל העלויות הגבוהות של הייצור, לקחת תמורתו כ 180 ₪ לחודש (בצריכה מקסימלית). אם אתם שומעים על מוצר שעולה יותר מכך לחודש אחד – אני הייתי מגדיר אותו אוטומטית כתרופת פלא ומתרחק ממנו.

6. אין קונטראינדיקציות – המוצר טוב לכולם, מועיל לכולם, בריא לכולם – אין שום תופעות לוואי? אין אף אחד שהמוצר לא יעזור לו? אין אף אחד שעלול להינזק מהמוצר? – מעורר מחשבה שנייה לגבי היעילות שלו. גם למוצרים טבעיים מסוימים שאינם תרופות פלא נמצאו תופעות לוואי מעטות, אם בכלל, אך אף אחד מהמוצרים האלו לא התיימר לטפל בכ-ו-ל-ם.

7. האם יש מטפל שאינו איש שיווק שגם ממליץ על תרופה זו? בדרך כלל לא יהיו מטפלים שאינם משווקים שימליצו על תרופת הפלא. המטפלים ימליצו על מוצרים טובים של חברות מסוימות ופעמים רבות יאמרו שיש כמה חברות שמייצרות מוצר זהה וניתן לבחור באחת מהן. תבדקו. תלכו למטפלים אובייקטיביים שאינם משווקים ותשאלו אותם לדעתם. החברות של תרופות הפלא מציינות פעמים רבות “בין לקוחותינו רופאים, אחיות, מדענים…” – האם רופאים לא צריכים להתפרנס? חפשו מישהו שבאמת מבין בתרופות טבעיות ותשאלו אותו.

8. נערכו המון מחקרים על המוצר אבל אף אחד לא יודע להצביע אפילו על תקציר של המחקר. איך בודקים אמינות של הכרזה כמו “המוצר נחקר מדעית”? נכנסים לאתר pubmed ומחפשים את המחקר שאנחנו רוצים. אפילו בחיפוש אחר המילה chizukit תמצאו מחקרים רציניים שנעשו על המוצר המוכר “חיזוקית של הדס” בישראל. את המוצר הזה אני ממש לא אוהב אבל אני אשאיר את זה לפעם אחרת… המחקרים הרציניים מפורסמים, בדרך כלל. יכולים להיות חריגות כמו מחקר שלא פורסם מכיוון שלא עמד בקריטריון מסוים למרות שתוצאותיו היו חד משמעיות. במקרה כזה, נקבל לפחות את פרטי המחקר (מי ערך את המחקר, כמה משתתפים, שיטות המחקר, תוצאות, סטטיסטיקה).

9. אם לא שמעתם על אנשים אמיתיים שנושעו כתוצאה משימוש בתרופה – אל תשתמשו בתרופה. חד משמעי. כדי להגיע לכל אחד בעולם צריך לעבור דרך שלושה אנשים. לא יכול להיות שכולם יודעים שיש אנשים שהשתמשו וזה עזר להם מבלי שראינו שאכן יש כאלה אנשים. אל תתפתו לסיפורים קורעי לב אנונימיים.

אפשר עוד לכתוב הרבה על “תרופות פלא” אבל את העיקרון הבנתם. בחיים צריך להתאמץ קצת כדי להצליח. אין תרופות פלא.

מחפשים ריפוי אמיתי? אתם מוזמנים לפנות אלינו.

0 תגובות
  1. דלית
    דלית אומר:

    אני בת 57 יש לי דלקת פרקים בכף היד, לא אוכלת בשר, לא עגבניות חצילים וכו” מטופלת בגלקוזמין,קלציום, מגנזיום,msm,q 10 ,פיקונגנול,,, האם יש לכם עיצת זהב שתוציא אותי מהמגבלה הזאת בשלום?? המון אהבה דליתץ

    הגב
  2. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    דלית שלום,

    איזה סוג דם את? O?

    פעמים רבות שינוי תזונה לתזונה על פי סוג הדם יכול לעזור מאוד. כאשר מתייעצים עם איש מקצוע, ניתן לתת המלצות נוספות, הן על פי האבחון האישי והן על פי סוג הדם.
    ממליץ ללכת לאיש מקצוע למרות שהכיוון שבחרת לטיפול (לבד?) הוא כיוון מצויין.

    את מוזמנת לפנות באופן פרטני יותר להתייעצות נוספת.

    בהצלחה!

    הגב
  3. גיא הרדוף
    גיא הרדוף אומר:

    נדב שלום

    קראתי את המדריך שלך לזיהוי תרופת פלא ויש לי רק הערה גדולה אחת, עצם העובדה שמוצר נמכר דרך שיווק רשתי לא הופך את המוצר “לתרופת פלא”, אישית אני מכיר את השיווק הרשתי כבר 14 שנה, ופעיל בו ב 7 שנים האחרונות, אני יכול להעיד על שתי חברות, שאת את מוצריהן אני מכיר טוב, אני עובד רק עם אחת מהן, שהן מייצרות מוצרים מעולים אבל אף אחד מהמוצרים שלהם אינו מוצר פלא. אלה פשוט מוצרים באיכות גבוהה.
    נתת לדוגמא את סולגאר שהיא חברה ללא ספק טובה, עם איכות מוצרים גבוהה וכאשר אין לי מוצר טוב יותר בחברה איתה אני עובד אני בהחלט פונה לסולגאר. אבל ההבדל בין שתי החברות אותן אני מכיר לסולגאר, הוא הבדל גדול כל כך שניתן להשוות אותו כמו שניתן להשוות בין רכב פשוט לרכב מפואר.
    שניהם יביאו אותך לאותו המקום, השאלה איך תהיה הדרך.

    אומנם אני מכיר אותך רק דרך אתר השאלות, אבל למדתי להעריך אותך דרך תשובותיך הטובות המצביעות ללא ספק על ידע רב.

    אני מקווה שתתייחס ברצינות הראויה והמקצועית להערתי כמו שאתה מתייחס לשאלות השואלים באתר השאלות.

    אגב, מי כסף, לי אין כל ידיעה לגביהם, האם המידע שלך בדוק, האם הם לא מועילים לכל המצבים כמו שמפורסם ? האם יש לך מקור רציני ולא ציני שמסביר את יכולתם ואי יכולתם של מי הכסף ?

    בריאות שלמה

    גיא הרדוף – אירידיולוג
    מומחה ברפואה שלמה

    הגב
  4. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    גיא שלום,

    קודם כל, שמחתי מאד לראות שבקרת באתר.

    לשאלותיך:

    1. לא אמרתי ששיווק רשתי הוא רע והופך אוטומאטית את המוצר לתרופת פלא. כן אמרתי ששיווק רשתי הוא נקודה מחשידה. הסברתי בתחילת הקריטריונים לזיהוי תרופת פלא, שלדעתי, עמידה בקריטריון אחד אינה הופכת את התרופה לתרופת פלא אלא עמידת יתר בקריטריונים. למה בכל זאת הכנסתי את השיווק הרשתי לסיפור? עובדה היא שיש הרבה מאד חברות קש שמוכרות קש להמונים. זה לא כולל את כל חברות השיווק הרשתי אבל אני בהחלט חושב שמוצר של שיווק רשתי עם עוד נתון אחד או שניים יכול להכנס לרשימה.

    אגב, על אילו שתי חברות ספציפיות דיברת?

    2. אני מבין שמה שכתבתי על מי הכסף, מטעה את הקוראים ולכן אדגיש זאת שנית לבל תיפול טעות וגם אכניס שינוי בגוף הכתבה. כל מה שנכתב הינו שלא על דעתי אלא מתוך אתר של אחד היצרנים/ מוכרים / מטפלים. כדי לאזן את מה שנכתב (שהוא לא על דעתי), הבאתי את הסרטון של מישהו שטוען שמי הכסף עוזרים לו יום יום אבל הוא גם נראה כמו שאף אחד לא רוצה להיראות. את המראה שלו הוא קיבל ממי הכסף. בקיצור: לחשוב שבע פעמים לפני שמשתמשים. (אתה הרי בטח מכיר דברים חזקים מאד כמו אורגנו למשל שיכולים לטפל גם במקרים קיצוניים של מיקרואורגניזם מסויימים אבל עם הרבה פחות סיכון).

    תודה על הערותיך.

    יום טוב, נדב.

    הגב
  5. גיא הרדוף
    גיא הרדוף אומר:

    שלום נדב

    אכן, לא התייחסתי מספיק לעובדה שכתבת שסיבה אחת אינה מספיקה ואני מסכים איתך שיש הרבה חברות שמוכרות קש בשיווק הרשתי.
    לגבי מי הכסף, את תופעת ההכחלה אני מכיר, אבל מעבר לכך שזה מוזר, האם זה מסוכן ? אגב, אני לא יודע למה אבל בפעם הראשונה שנכנסתי לאתר הסרטון לא עלה.

    אני מפיץ של חברת NSP ומכיר טוב את מוצריה של חברה שנקראת Forever.

    בריאות שלמה

    גיא הרדוף – אירידיולוג
    מומחה ברפואה שלמה

    הגב
  6. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    גיא שלום,

    ממה שאני שמעתי מאנשים ומטפלים שונים, אין תופעות לוואי מסוכנות בשימוש במי כסף. אני מקווה שזה נכון. בכל אופן, בעבר דיברתי עם אחד היצרנים שטען שיש לו שיטה לייצור מי כסף שאינם מתיישבים ברקמות. השיטה פשוטה – מפרידים את הכסף לחלקיקים קטנים מאד שיכולים להתנקז מהרקמות.
    בשיחה יותר מעמיקה, הבנתי שאם מי הכסף נחשפים לקרינה גודל החלקיקים משתנה, כלומר, כתוצאה מקרינה – מתקרבים החלקיקים אחד אל השני. 
    מה בנוגע לפלאפון? חשמל בקירות הבית? רדיו? טלוויזיה? כל אלו פוגעים במי הכסף והופכים אותם ל”יותר נאגרים”. הסרטון עולה/ לא עולה לפרקים על פי ההתרחשויות ב Utube.

    האמת, אני לא מכיר את Forever אבל אין ספק שחברת NSP היא חברה רצינית.

    מקווה שתמשיך לבקר.

    יום טוב, נדב.

    הגב
  7. גיורא לב
    גיורא לב אומר:

    בס”ד

    רגע אחד ידידי,
    אז אתה בעד מי כסף או נגד?
    אתה משווק מי כסף?
    אבי החל להשתמש במי כסף בעקבות טענה שם יכולים לסייע לו במאבק בדלקות חוזרות במערכת השתן. כעבור כיומיים הוא הרגיש הקלה וכעבור כשבוע נעלמו כל הסימפטומים לבלי שוב. הם לא חזרו מאז (כשנתיים). הוא ממשיך לצרוך מי כסף שלא על בסיס קבוע כדי לטפל בכל פעם שיש לו תחושת מחלה ותמיד מספר על הקלה. אגב, הוא בן 98 בחודש הבא.

    הגב
  8. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    גיורא שלום ואריכות ימים ושנים לאביך,
    אני בעד מי כסף כאשר הם ניתנים במידה ובמשורה ולצורך דברים מסוימים. הקריאה שלי כנגד מי הכסף היתה ספציפית כנגד מי שטוען שהם תרופת פלא שפותרת את כל הבעיות (ויש כמה כאלו בעולם ולפחות אחד כזה בארץ).
    מי כסף יכולים להיות טיפול מעולה בדלקות בדרכי שתן אך לא נראה לי שכל חולי האיידס יוכלו להוושע בעזרת מי הכסף. כנ”ל מחלות רבות אחרות.

    בקיצור – מה שמי כסף יודעים לרפא, מצויין. מה שלא – לא. אגב, האיש שבסרטון מכין את מי הכסף בעצמו. אין לו מושג כמה הריכוז של הכסף במים, אין לו שום מושג על גודל החלקיקים או על צורתם ובקיצור – כשלוקחים תרופה, גם אם היא “טבעית” או “בריאה” זה צריך להעשות בתבונה.

    המסר המרכזי שנסיתי להעביר הוא:

    אין תרופה שפותרת כל מחלה בעולם וללא תופעות לוואי.

    הגב
  9. דליה ודוד המרכז לבריאת וריפוי טבעי עצמי
    דליה ודוד המרכז לבריאת וריפוי טבעי עצמי אומר:

    אין תרופאה שפותרת מחלות בכלל
    אל יש  מוצרים שקוטלים ומחסלים את מחוללי המחלות בגוף ונותנות לגוף את היכולת לרפאה את עצמו
    לגבי מי הכסף
    הם רעילים מאוד וכול מי שממליץ ו/או מישתמש במי כסף גורם לקיצור חיי המשתמש
    אבל שימושי במים שבהם יש יוני כסף זה סיפור אחר
    הוא משמש לאחד המוצרים היעילים והטובים והבטוחים ביותר בעולם לנתרל ולקטול את מחוללי המחלה בגוף האדם בזכות השיטה של החניקה של המחוללים
    חשוב מאוד לפני השימוש ביוני הכסף להיתייעץ בממוחים בשימוש בחומר זה
    בנוסף גם מכשירי הביו תדר הקוטלים ומחסלים את מחוללי המחלות בגוף זו טכנולוגייה מהטובות ביותר בעולם
    רג מוגבלת למישתמשים שלהם אין קוצב לב
    ונשים בהריון
    לשאלות נוספות נשמח מאוד לענות
    מדליה ודוד
    המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי
    09-8846105/6

    הגב
  10. עמי
    עמי אומר:

    לנדב שלום!
    יש רק תרופת פלא אחת והיא בקוטר 9 מ”מ.
    השאר אמון ניסוי והרגשה.
    שיווק רשתי מוכר יותר טוב                    בב”ח    עמי

    הגב
  11. סיגל פרח
    סיגל פרח אומר:

    הלהיט התורן הוא ג’וס פלוס
    מחסל את כל המחלות ואם תמכור אותו למשפחה ולחבריך, גם תהפוך לעשיר ובריא.
    מה דעתך המלומדת על מוצר זה?

    הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *