משקה שעורה אורגני / תזרקו את הקפה!!

אם תמיד טענתי שהאדם שנגמל מקפה צריך לעשות ויתור על היקר לו, הרי שהיום אני מכיר בעובדה שאפשר להנות משני העולמות: גם לא לשתות קפה וגם לא לוותר… תכירו את משקה השעורה של גרין פילד.

משקה שעורה נמס אורגניבשביל להסיר ספק. אינני איש מכירות של גרין פילד ואין לי שום רווח מפרסום מוצריהם. אלא מה? שתיתי והתלהבתי. “משקה שעורה נמס אורגני” של גרין פילד, קנה את חוש הטעם והריח שלי ואפשר לי להנות ממשקה מריר וטעים מבלי לצרוך קפה כלל.

אני חושב שמיותר לציין שקפה הוא אחד המשקאות המזיקים ביותר שקיימים כיום. הוא פוגע בכליות וגורם לעלייה בלחץ הדם. בעקבות כך, הוא גורם לסיכון מוגבר יותר להתקפי לב ולשבץ מוחי. מידי פעם יוצא מחקר על התועלות שבקפה: הוא יכול להועיל לערמונית, למנוע אלצהיימר ועוד. עם זאת, ברור שבחברה המודרנית בה אנשים מנסים להתעלות ולהיות “מעל הזמן” ולהספיק הכל, הקפה הופך להיות לרועץ. האדם כבר לא שותה כוס אחת או שתיים של קפה אלא…

אז מה יש לנו כאן? משקה שעורה. השעורה שנחשבת למאכל בהמה וקשה מאד לעיבוד ולמאכל, זכתה כאן לעדנה. המשקה כל כך טעים ומזכיר לנו שבעזרת קצת יצירתיות ניתן להכין מאותם חומרי הגלם גם בירה וגם קפה…

בתהליך ההכנה של המשקה משתמשים בשעורה אורגנית, קולים אותה ולאחר הקלייה מבשלים את השעורה במים. לאחר הבישול, מסננים ומאדים את המים. מה שנשאר – זה בעצם ה”משקה הנמס”. ממש כמו שמכינים קפה נמס. התהליך יוצר משקה טעים שאינו מותיר משקעים בתחתית הכוס.

המשקה בהשגחת בד”ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר בחנויות: 12-17 ש”ח לכמות של 75 גרם.

תהנו!!

10 תגובות
  1. יהודית עוזרי
    יהודית עוזרי אומר:

    ב”ה היום פעם ראשונה נתקלתי במשקה השעורה האורגני, החלטתי לנסותו .נכנסתי לאתר לקרוא על מהות המשקה, תגובות על המשקה אגיב ברגע שאתחיל לשתות את המשקה. בברכה ותודה יהודית עוזרי

    הגב
  2. רבקה
    רבקה אומר:

    נגמלתי מנס קפה וקפה וחיפשתי תחליף הגעתי לעדן מרקט ולקחתי את המשקה שעורה אורגני והופתעתי לטובה מאוד טעים אני נהנת מכל לגימה.

    הגב
  3. שרה
    שרה אומר:

    המשקה כל כך טעים וכל כך דומה לקפה שאני לא מאמינה שהוא 100% שעורה… האם הקלייה אינה הופכת אותו למזיק? תודה

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      אני מניח שהקלייה לא משאירה ויטמינים ואנזימים כמעט ב”קפה” אולם המינרלים נשמרים. מקווה שזה כן 100% שעורה למרות שלאור הטעם המעולה אני מבין את הקושי שלך להאמין לכך.

      הגב
  4. אנונימית אנונימוס
    אנונימית אנונימוס אומר:

    האם זה לא כמו לאכול שתי פרוסות לחם? מבחינת שומנים ?

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      לא מבחינת שומנים, מבחינת פחמימות. תודה על ההערה אולם אין ספק שהפחמימות של משקה השעורה באים ללא כל התוספות המלאכותיות שבלחם התעשייתי. עם זאת, אכן הערה חשובה.

      הגב
  5. דנה
    דנה אומר:

    המשקה בעצם מהווה מנת פחמימה?
    קשה להבין כמה גרם פחמימה יש בכוס במידה ואני משתמשת נניח ב2 כפיות גדושות. אשמח לעזרה 🙂

    הגב
  6. סימה
    סימה אומר:

    האם הקלייה לא שורפת ויוצרת חומרים רעילים?
    זה ממש כהה ונראה כמו שרוף
    זה ממש חשוב לי כי זה טעים ואני שותה מזה הרבה
    תודה

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      שאלה טובה.. זה בוודאי לא כמו לשתות מיץ עשב שעורה טרי (זה כמובן מופק מחלקים שונים לגמרי של הצמח…) אבל זה יכול להיות תחליף טוב למי שהקפאין מזיק לו.

      הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *