אוריקולותרפיה

מאה טיפולים במחיר טיפול אחד!!

ישנם אברים שונים שמוצאים הקבלה בינם לבין כל הגוף. אחת הדוגמאות המפורסמות היא כף הרגל. בכף הרגל משתקף כל הגוף וניתן לטפל בכל הגוף באמצעות טיפול בכף הרגל. היום נדבר על הטיפול בכל הגוף דרך האוזן.

ההקבלה[singlepic=53,320,240,,left]
אוריקולותרפיה היא השיטה לריפוי של הגוף בעזרת האוזן. כאשר אנו אומרים "האוזן", אנו מתכוונים כמובן, לאפרכסת האוזן, דהיינו, הצד החיצוני של האוזן. אפרכסת האוזן מזכירה בצורתה עובר.
התנוך של האוזן הוא הראש ומשם דמיינו איך העובר המקופל ממשיך עד הרגליים. זה כל כך קל לדמיין את זה עד שאני מרשה לעצמי לדלג על איור מפורט.

יישומי שונים
ישנם יישומים שונים לאוריקולותרפיה. למשל, אחד היתרונות של השימוש בנרות הופי, הוא החימום, אגב הפעולה, של נקודות האוריקולותרפיה. זהו יישום אגבי וכמוהו ניתן למצוא נוספים כמו למשל עיסוי מקומי של אפרכסת האוזן תוך כדי עיסוי פנים. באופן זה, המטופל מרוויח ת הרוגע שבטיפול הפנים ואגב מרוויח עבודה כללית על כל נקודות האוריקולותרפיה, אך כמובן שזוהי עבודה כללית ולא העבודה המרכזית הקלאסית של האוריקולותרפיה. העבודה האמיתית היא בדיקור.[singlepic=52,320,240,,left]

דיקור אוריקולותרפי
הדיקור האוריקולותרפי נעשה באמצעות מחטים מיוחדות לצורך מטרה זו. המחטים בדרך כלל קטנות מאד, הרבה יותר קטנות ממחטי הדיקור הסיני המסורתי. הדיקור יתבצע בנקודות השונות הפזורות על פני כל האוזן. מטפלים רבים משתמשים בדיקור האוריקולותרפי כשימור על השגי הדיקור הרגיל או טיפול אחר – בסוף הטיפול של הדיקור הסיני המסורתי או בסופם של טיפולים אחרים כמו רפלקסולוגיה או אפילו מסאז', ישתמשו המטפלים במדבקות של אוריקולותרפיה. אלו מעין פלסטרים קטנטנים שבמרכזם מחט קטנטנה. את הפלסטר שמים על הנקודות בסוף הטיפול והטיפול האוריקולותרפי משמר את הטיפול של המטופל לאורך כמה שעות או ימים. הפלסטר נשאר במשך כמה ימים וממשיך לטפל גם כאשר המטופל בבית!! באופן זה, המטופל מקבל שני יתרונות גדולים:
1. זה לא דבר של מה בכך לקבל טיפול ארוך וטוב גם כשאתה בתנועה, בעבודה ובשינה.

2. המטפל יכול לשמור על רצף בין טיפול לטיפול. אחת הבעיות שמופיעות בסדרת טיפולים היא העובדה שבין טיפול לטיפול המטופל חוזר לחוסר איזון והאפקט של הטיפול הקודם כמעט שנמחק. בעזרת האוריקולותרפיה המטפל שומר על רצף בין טיפול לטיפול ופעמים רבות יכול "להתחיל מהמקום שהפסיק".

יישומים אחרים לאוריקולותרפיה
היום משתמשים גם במגנטים, זרעים מסוימים ודברים נוספים ש"משדרגים" את הדיקור באוזן. לפעמים זה אכן משדרג, אולם לפעמים עדיף להמשיך עם השיטה הישנה והטובה של המחטים.

סיכום
שווה להכיר, שווה לנסות, שווה ללכת למטפל שעושה טיפול כזה אגב הטיפול שלו. כך תרוויחו באותו מחיר (אולי קצת יותר מאשר אם הייתם הולכים למטפל מתחיל) כמות יותר גדולה של טיפולים. לפעמים תוכלו להגיע לחישוב של "100 טיפולים במחיר טיפול אחד"!! בהצלחה.

לקבלת 100 טיפולים במחיר 1 אתם מוזמנים ליצור קשר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *