אורגנו

אורגנו הולך טוב על פיצה, פסטה וגם בסלטים. בכתבה זו נסקור עוד שימוש לאורגנו.

אנטיביוטיקה
בחברה בה משתמשים כל כך הרבה באנטיביוטיקה, זה רק טבעי שמערכת העיכול לא תתפקד בצורה רגילה וטובה. נוסיף לעובדה זו קצת צ’יפס ופיצה ואנחנו מסודרים…
הבעייתיות הגדולה באנטיביוטיקה, כפי שכבר הזכרנו, היא בנזק שלה למערכת העיכול. מערכת העיכול חייבת חיידקים טובים על מנת לעבוד כמו שצריך. בנוסף, אחראים החיידקים לייצור של ויטמין K, ושותפים בפירוק של חומרים שונים במעיים. כאשר אנו נוטלים אנטיביוטיקה, אנו הורגים את הידידים הקטנים שבמערכת ויצורים אחרים, שאינם מושפעים מאנטיביוטיקה, מוצאים דלת פתוחה ומתחילים להתרבות. היצורים הקטנים – הלא הם הוירוסים, הפטריות וטפילים נוספים, מתרבים בקצב מהיר ויוצרים אופוזיציה לחיידקים שמנסים להתאושש לאחר מכת האנטיביוטיקה.
אחת הפטריות המכובדות במערכת העיכול שלנו, זאת שקיבלה את החשיפה הגדולה מכולם, היא הקנדידה. הקנדידה משתלטת על מערכת העיכול ונעזרת בסוכרים שאנו אוכלים על מנת להתפתח.

קנדידה
הקנדידה יוצרת מגוון של סמפטומים בגוף. החל מבעיות במערכת העיכול, דרך פריחות, גירודים ופטרת כרונית במקומות שונים בגוף וכלה בבלבול של האדם.
היום, נהיה טרנד – אתה הולך לרפואה משלימה, האירידולוג מציץ בעין, הרפלקסולוג לוחץ ברגל והוא קובע באופן חד משמעי – אתה סובל מקנדידה. אנשים רבים נרתעים מהליכה לרפואה משלימה מכיוון שהם חוששים שהמטפל יגיד להם שהם סובלים מקנדידה ואם לא – הוא יבשר להם שהכבד שלהם חלש…
צריך לדעת – אם שמעתם על יותר מדי אנשים שקבלו את אותה האבחנה ואותו הטיפול אצל מטפל מסוים – אולי תבחרו מטפל אחר. אבל אם המטפל הוא לא מאלה שכל הזמן פוסק – “קנדידה”, כאשר הוא אומר קנדידה – יש דברים בגו. אז מסתבר שאכן הפטרייה התפשטה אל מעבר לגודלה וצריך קצת לרסן אותה. בשביל זה יש לנו את האורגנו.

האורגנו
האורגנו מכיל חומרים אנטי פטרייתיים חזקים שיכולים לדחות הופעה של עובש במקרר. כמה עלים טריים והאוכל מחזיק יותר זמן. כמו שהוא יכול לחסל את הפטריות במקרר – הוא יכול לחסל את הפטרייה שבמעי. יישום של 6-12 טיפות ביום יכול לגמור את הקנדידה לאורך זמן. האורגנו יכול גם לטפל בפטרת בעור (מריחה + שימוש פנימי) ובפטרת בסינוסים (הרחה!!). למרות שהאורגנו טעים מאד כמאכל, כשרוצים להשיג טיפול רפואי, משתמשים בשמן האתרי שלו. השמן חריף מאד ויעיל מאד. אגב, אם קניתם שמן אורגנו וכשפתחתם את הבקבוק והחזקתם אותו במרחק של חצי מטר לא הרחתם כלום – עבדו עליכם. לשמן יש ריח חריף שלא ניתן לפספס גם ממטרים.

נ.ב. לטיפול בקנדידה צריך להוסיף אלמנטים אחרים עליהם נדון בפעם הבאה.

יש טיפול בקנדידה! פנו אלינו ותתחילו את השינוי מהיום!

0 תגובות
  1. גילי
    גילי אומר:

    מה אם התזונה שלי לא מורכבת מ”אנטיביוטיקה, צ’יפס ופיצה”, אלא אפילו משתדלת להיות בריאה(לדוג’ ללא שמרים…) ובכל זאת מערכת העיכול שלי משובשת לחלוטין? יש לך כיוון להציע?
    ואם כבר שאלה שמסקרנת אותי כבר זמן רב- האם לאירידיולוגיה יש יכולת לאבחן מהן הבעיות שבגוף גם אם הסימפטומים מבלבלים, ושיטות אחרות לא הצליחו לתת אבחנה ממוקדת ומדויקת. האם דרך העין ניתן לראות מהן הבעיות גם אם לא אומר למטפל ממה אני סובלת (כדי להתחיל על נקי , לא בהסתרה)?
    תודה!
    גילי

    הגב
  2. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    גילי שלום,

    האם את משתדלת לאכול בריא מהיום או מהשנה האחרונה או שמאז ומעולם אכלת בריא? קשה לתת מענה של תזונה טבעית לבעייה ארוכת טווח בלי לתת טיפולים נוספים (צמחי מרפא למשל).

    אירידולוגיה יכולה לעזור לנו לפזר את הערפל מעל סימפטומים מבלבלים ולתת לנו מידע אובייקטיבי לגבי מה שקורה בגוף בפנים. ישנם אירידולוגים שדוגלים בשיטה של “לתת לעין להגיד הכל באופן אובייקטיבי” ורק אז לשאול את המטופל מה מפריע לו. אני לא מאמין בזה אם כי, כל אירידולוג יוכל לתת תמונת מצב כללית לגבי מצבך הבריאותי על ידי הסתכלות בקשתית העין גם אם הפה נשאר סגור…

    יום טוב, נדב.

    הגב
  3. עדי
    עדי אומר:

    נדב שלום, לפני כחצי שנה עברתי גרידה בשבוע מתקדם בעקבות הפסקת הריון. מאז אני סובלת מפטריה ואגינלית חוזרת ונשנית מזה כבר 5 פעמים. נטלתי כדרי פמינה של אלטמן (לא עזר), אני מטפלת מקומית בנרות אגיסטן וקיבלתי 3 כדורי לפטריה בקיבה -לטיפול גם לא עזר. מה לעשות???

    הגב
  4. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    עדי שלום,

    יש שני כיוונים שחשוב לחשוב עליהם:

    1. הפן הרגשי – אם לא מטפלים בפן הרגשי לאחר הפסקת הריון (ותמיד יש פן רגשי) הגיוני שיהיו בעיות. מציע לפנות לחברה, בן זוג, קרוב משפחה, פסיכולוג, מטפל או כל גורם אחר שיכול לעזור בפן זה.

    2. כדאי לחשוב על שימוש בכמוסות שמן אורגנו של סולגאר במקביל לשימוש בפרוביוטיקה.

    3. חשוב יותר – האם זוהתה פטריה באמצעות משטח? האם יש וודאות שאכן מדובר בפטריה? אולי זו בכלל אקזמה? אם לא עברת משטח – דרשי משטח מהרופא לפני שתשקיעי עוד כספים ורעיונות. פרוביוטיקה עוזרת מעט מאד אם בכלל לטיפול באקזמה. יש טיפולים טובים בהרבה.

    יום טוב והצלחה, נדב.

    הגב
  5. עדי
    עדי אומר:

    תודה על התשובה. בזמן הפטריה  לא עושים תרבית ואחרי הטיפול בדיקתתרבית לא מוצאת פטריה.. כיצד ניתן לבדוק אקזמה?

    הגב
  6. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    לפעמים בזמן של פטריה (?) חוזרת ונשנית על אף הטיפול הקונבנציונלי, הרופא “מסכים” לתת משטח. אם הוא לא נותן, ניתן לפנות לרופא אחר.
    אקזמה מזהים על דרך השלילה.. אם זה לא פטריה – משמע שמדובר בגירוד וכאב שלא על רקע פתוגני = אקזמה. גם על האקזמה מתלבשים לפעמים חיידקים ועוד אולם זה מופיע בד”כ רק כסיבוך כלומר, האקזמה במהותה היא גירוי שאינו נובע ממזהם.

    הגב
  7. אפרת
    אפרת אומר:

    שלום נדב,
    רציתי לדעת על כמה זמן טיפול אתם ממליצים לטיפול בקנדידה? 6-12 טיפות לכמה זמן?
    כמו כן, האם הטיפול יכול להזיק במידה והקנדידה לא אובחנה נכון. האם שימוש בשמן כשאין קנדידה יכול להזיק?

    בתודה מראש, אפרת

    הגב
  8. רותי
    רותי אומר:

    למה חשוב להשתמש בפרוביוטיקה כשמשתמשים קבוע בשמן אורגנו?
    איזה פרוביוטיקה מומלצת?

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      שמן האורגנו עלול לפגוע בפלורה הטבעית של מערכת העיכול ולכן חשוב לחזק את הפלורה על ידי נטילת פרוביוטיקה.

      לגבי הסוג המומלץ – ממליץ בדרך כלל על פרוביוטיקה פשוטה יחסית וטובה כמו למשל – ביו פלוס של סופהרב. אין טעם להוציא כסף מיותר על פרוביוטיקות חזקות שמיועדות למצבים קיצוניים של מערכת העיכול.

      בהצלחה ובריאות, נדב

      הגב
  9. שלומית
    שלומית אומר:

    הי נדב
    לביתי יש יבלות (מולוסקום) על העור ונאמר לי למרוח שמן אורגנו. רציתי לשאול האם אתה יודע מהו משך הטיפול?
    תודה!!

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      קשה להעריך מהו משך הטיפול מכיוון שיש גורמים רבים שמשפיעים עליו כמו: גודל היבלות ועוד. שינוי פנימי במקביל לטיפול חיצוני – יזרז את התהליך.

      בהצלחה ובריאות, נדב

      הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *