אירידיולוגיה – 45 דקות שישנו לך את החיים!!

 

מה זה אירידולוגיה?

אירידיולוגיה היא שיטת אבחון דרך העין. כאשר האבחון האירידולוגי משולב ביחד עם תשאול נכון ועם טכניקות נוספות, הוא הופך לכלי אבחוני רב-עוצמה שנותן מידע אמין על המצב הבריאותי של המטופל.

אם האירידיולוגיה היא כלי כל כך אמין, מדוע הרופאים לא משתמשים בה?

את השאלה הטובה הזו צריך להפנות לרופאים… בעוד במדינות רבות בעולם משתמשים יותר ויותר רופאים באירידיולוגיה כחלק מהעבודה השוטפת שלהם, במדינת ישראל אין הכרה במקצוע זה כחלק ממקצועות הרפואה וחבל. היתרונות העצומים שכל אחד מכם היה יכול להפיק אילו הרופא שלכם היה גם אירידיולוג – עצומים!

מה אומרים המחקרים?

המחקרים מוכיחים שאירידיולוגיה נותנת מידע אמין וטוב לגבי המצב של החולה. עם זאת, אירידיולוגיה לא יודעת לתת תשובות חד משמעיות לגבי גידול סרטני כן או לא ושאלות בסגנון הזה. האירידיולוגיה היא לא MRI. תפקידה לתת כיוונים למטפל ולהאיר את המצב הסבוך, לפעמים, של המטופל.

איך מתבצע האבחון?

האבחון מתבצע בעזרת זכוכית מגדלת ופנס. שני האמצעים הפשוטים האלו נותנים לנו מידע רב לגבי המצב הבריאותי בעבר ובהווה ונותנים מידע לגבי נטיות גנטיות. האבחון, שכולל גם תשאול מקיף, אורך כשעה.

ומה אחר כך?

בפגישת האבחון, נותן המטפל למטופל ייעוץ אישי שמתבסס על מצבו האישי של המטופל. הייעוץ עשוי לכלול הפניות לטיפולים נוספים, התאמת צמחי מרפא או תוספי תזונה, הנחיות לשינויי תזונה והנחיות נוספות על פי תורות המזרח ומחקרי המערב.

האם יש צורך בפגישה נוספת?

לא!! מפגש האבחון הוא חד פעמי. לאחר האבחון אנו כבר מכירים אתכם ויכולים, בדרך כלל, לתת לכם המלצות נוספות גם אם יחולו שינויים מסוימים בחייכם. בכל אופן ניתן לעמוד בקשר טלפוני בכל שאלה או התלבטות שתבוא לאחר הטיפול.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *